• خانه
  • میز خدمت الکترونیک
  • فرم نظرسنجی ارباب رجوع
  • پیگیری مکاتبات
  • شناسنامه خدمات
  • بیانیه سطح توافق خدمات
  • منشور حقوق شهروندی
  • آیین نامه ها
    • مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری
    • ماده ۱۳ و ۲۴ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری
  • معرفی خدمات الکترونیک
میز خدمت الکترونیک استانداری چهارمحال و بختیاری
سه شنبه 13 خرداد 1404
  • صفحه اصلی
  • پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در استان ( ‫‪10011269000‬‬ )

پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در استان ( ‫‪10011269000‬‬ )

ردیف عنوان شناسه دانلود شناسنامه اطلاع رسانی نظرسنجی
1 ارزیابی عملکرد شورای شهر و روستا 10012168104 PDF icon 10012168104.pdf فایل 10012168104.docx
نظر سنجی
2 ارزیابی عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها 10012168105 PDF icon 10012168105.pdf فایل 10012168105.docx
نظر سنجی
3 راهبری‫‪،‬‬ نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی متولی خدمت رسانی به زائرین در استان 17042168103 PDF icon 17042168103.pdf فایل 17042168103.docx
نظر سنجی
4 نظارت و ارزیابی عملکرد خدمات فرهنگی دستگاههای اجرایی استان 17022168102 PDF icon 17022168102.pdf فایل 17022168102.docx
نظر سنجی
5 نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانهای مردم نهاد استانی 10012168101 PDF icon 10012168101.pdf فایل 10012168101.docx
نظر سنجی
6 ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی استان 10032168100 PDF icon 10032168100.pdf فایل 10032168100.docx
نظر سنجی

دسترسی سریع

 
  • استانداری چهارمحال و بختیاری

میز خدمت الکترونیک استانداری چهارمحال و بختیاری



 
استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری/شهرکرد/چهار راه دولت

تلفن: ۰۳۸۳۳۳۳۲۸۰۰ فکس: ۰۳۸۳۳۳۳۰۱۲۵
پست الکترونیک info@ostan-chb.ir